Podpora

Časté dotazy (FAQ)

 

Časté otázky (FAQ) na téma provozní věci, účtování:

Obdržel jsem výzvu k úhradě, o co se jedná?
Výzva k úhradě - zálohová faktura je zákazníkovi zasílána e-mailem v předstihu před vypršením předplacených služeb. Touto výzvou k úhradě Dexus zákazníkovi sděluje, že se blíží konec předplacených služeb. Uhrazením výzvy zákazník prodlužuje čerpání služeb na další období. Hned po obdržení platby Vám odešleme zúčtovací fakturu - daňový doklad.
Co se stane, když výzvu k úhradě neuhradím?
Pokud by nebyla výzva k úhradě - zálohová faktura uhrazena k datu vypršení služeb, Dexus je nucen pozastavit provoz veškerých fakturovaných služeb.
Na jaké období vystavuje Dexus faktury?
Faktury jsou vystavovány dopředně na období roku popř. pololetí v závislosti na daném tarifu, který si zákazník objednal.
Posílá Dexus faktury poštou anebo e-mailem?
Dexus posílá veškeré faktury e-mailem. Všechny faktury zaslané tímto způsobem splňují náležitosti daňového dokladu dle zákona o DPH č. 235/2004 Sb., § 28, odst. 2.

Nenašli jste zde odpověď na svoji otázku? Nevadí, kontaktujte nás. My vám na otázku obratem odpovíme.